Átlátszó anyag attribútumok
Átlátszó objektumok modellezéséhez az alábbi Material attribútumokat kell beállítani.
- transparent: Logikai érték, átlátszó-e az anyag? Alapértelmezésként false az értéke.
- opacity: Az átlátszóság mértéke. 1.0 érték esetén teljesen átlátszatlan, 0.0 esetén pedig teljesen átlátszó, nem is jelenik meg a tárgy. A kettő között a növekvő érték az egyre kevésbé átlátszóságot jelenti.
Átlátszó objektumok esetén célszerű lehet a lapok mindkét oldalának megjelenítését bekapcsolni a side attribútum THREE.DoubleSide értékre állításával.
Használati példa
var box1Geometry = new THREE.BoxGeometry( 3, 3, 3 );
var box1Material = new THREE.MeshPhongMaterial( { color: 0xff0000 } );
box1Material.transparent = true;
box1Material.opacity = 0.7;
box1Material.side = THREE.DoubleSide;
var box1Mesh = new THREE.Mesh( box1Geometry, box1Material );
scene.add( box1Mesh );