Exportálás
Blender-ből a textúrázott modellt is OBJ formátumba mentsük ki a korábban látott módon. Az OBJ és MTL fájlok mellett a textúra kép is eltárolásra kerül.
Amennyiben az MTL fájl tartalmazza a textúra kép elérési útvonalát is a Kd_map sorban, módosítsuk ezt relatív elérésűre! Arra kell figyelnünk, hogy a relatív elérési útvonalat az MTL fájl helyéhez képest kell megadni. (A teljes útvonal akkor kerül bejegyzésre, ha az exportálást nem abba a mappába végezzük, ahonnan a textúra képfájlt a Blender-be betöltöttük.)
Példaként tekintsük meg a Biliard_8_280.mtl fájl ennek megfelelő tartalmát.
# Blender MTL File: 'Biliard_8_280.blend'
# Material Count: 1
newmtl BiliardTextura
Ns 225.000000
Ka 1.000000 1.000000 1.000000
Kd 0.800000 0.800000 0.800000
Ks 0.500000 0.500000 0.500000
Ke 0.000000 0.000000 0.000000
Ni 1.450000
d 1.000000
illum 2
map_Kd Biliard_8.png