Illesszük be a csomag forráskódját:
<script src="js/stats.min.js"></script>
Hozzunk létre egy globális változót, amely az objektumpéldányt fogja tárolni:
var stats;
Másoljuk be a forráskódba az alábbi függvényt, amely a DOM-hoz adja az objektumot és a vászon bal felső sarkába pozicionálja.
- A kódrészlet feltételezi, hogy már létező vászonhoz csatlakoztunk, és rendelkezésre áll a container objektum, ami ezt reprezentálja. Teljes ablakos megjelenítés esetén a bal oldali és a felső koordináta is '0px' lesz.
- Természetesen tetszőleges más helyre is pozicionálhatjuk az objektumot. Ne felejtsük el, hogy a koordinátákat sztringként, a 'px' utótagot hozzáadva kell a stílus attribútumnak átadni!
- A setMode() függvénnyel megadhatjuk, hogy milyen információt jelenítsen meg a panel.
- 0: FPS
- 1: Ezredmásodperc
- 2: Memóriahasználat
- 3, vagy annál nagyobb érték: testreszabható tartalom.
function addStatsObject() {
stats = new Stats();
stats.setMode(0);
stats.domElement.style.position = 'absolute';
stats.domElement.style.left = container.offsetLeft + 'px';
stats.domElement.style.top = container.offsetTop + 'px';
document.body.appendChild( stats.domElement );
}
Szükséges függvényhívások:
- Az init() függvényben hívjuk meg az imént bemásolt addStatsObject() függvényünket.
- A render() függvényben hívjuk meg a stats.update() függvényt.