Jelenlegi hely

Korábbi versenyek

ACM programozó verseny 2016

Helyezés Csapat Csapat tagjai Megoldott feladat
0. Vének Tanácsa* Danner Gábor 11
1. Esz-ek Somogyvári Kristóf, Szarka Alex, Szkalisity Ábel 10
2. Harmadik Mátéffy Kristóf, Molnár Ádám, Tokic Rudolf 7
3. PPAP Heinc Emília, Géczi Dániel Csanád, Gercsó Márk 6
4. <map> Csuvik Viktor, Kocsár Máté, Mészáros Jenő 5
5. AnToNo Bors Noémi, Kopasz Tamás, Körmöczi Andor 3
6. printf is coming Gruber Adrián, Szórád Ádám, Varga Zoltán 2
7. JackDugósÁjfónHét Debreceni Ádám István, Fekete Zsolt, Herman Ferenc 0
#VALUE! Kovács Márk, Pintér Ádám, Tóth Krisztián

* A Vének Tanácsa versenyen kívüliként szerepelt, és az eredménye nem számít bele a végső sorrendbe.

 

Az ACM programozó verseny helyi fordulójának célja, hogy kiválasszuk, hogy kik képviselik az Szegedi Tudományegyetemet a zágrábi közép-európai versenyen. A versenyre olyan 3 fős csapatok jelentkezését várjuk, akik szeretnek programozni, érdekes problémákat megoldani és szeretnék összemérni tudásukat diáktársaikkal.
Az ACM verseny során a 3 fős csapatoknak kell minél több (algoritmikus) feladatot megoldani minél rövidebb idő alatt. A feladatok megoldási sorrendje tetszőleges lehet (azt a csapat dönti el), azonban a csapat 3 tagjának egyetlen számítógép áll rendelkezésre, hogy a megoldást C/C++ vagy Java nyelven implementálja. A megoldások automatikusan lesznek kiértékelve, és minden rossz megoldás 20 perc büntetést jelent az adott feladat végső megoldási idejéhez. Az a csapat nyer, amelyik a legtöbb feladatot oldotta meg. Azonos megoldott feladatszám esetében az a csapat végez előrébb, amelyik rövidebb idő alatt oldotta meg a feladatokat.

A verseny feltételei

  • A verseny időpontja: 2016. október 14. (péntek) 10:00-15:00
    • Helyszín: Irinyi 223-as és 224-es termek
  • A versenyre 3 fős csapatok nevezhetnek (kevesebben lehetnek, többen nem)
    • A csapat tagjainak az SZTE hallgatóinak kell lennie
  • A csapatok a feladatokat angol nyelven kapják meg
  • Minden csapat számára 1 számítógépet biztosítunk, és csak ezt használhatják a verseny során
    • A számítógépen Linux operációs rendszer lesz
  • A megoldásokat csak C/C++ vagy Java nyelven lehet beadni
    • A megfelelő fordító programokat (GCC és Java) biztosítani fogjuk
  • A verseny során az internetet nem lehet használni
  • Továbbá meg kell felelni a ACM versenykiírás feltételeinek. Ebből a két legfontosabb kitétel:
    • A felsőoktatási tanulmányait 2012-ben vagy utána kezdte.
    • 1993-ban vagy utána született.

Jelentkezés

Jelentkezni az acm @ sed.inf.u-szeged.hu e-mail címre küldött levéllel lehet, ahol a levél tárgya "ACM2016 nevezés" legyen, és a következő adatokat kell megadni a levélben:

  • Csapat neve
  • Csapattagok
    • Neve
    • Szakja
    • e-mail címe

Jelentkezési határidő: 2016. október 11. 23:59

 

További versenyrészvételek

Emellett ennek, illetve a januárban megrendezésre kerülő SEDCUP versenynek az eredménye alapján lesz kiválasztva az a csapat, amelyik képviselheti az egyetemet az erdélyi Sapientia-ECN programozói versenyen.

Csapatok

A benevezett csapatok:

Nr. Csapat neve Csapattagok
1. #VALUE! Kovács Márk, Pintér Ádám, Tóth Krisztián
2. Harmadik Mátéffy Kristóf, Molnár Ádám, Tokic Rudolf
3. Esz-ek Somogyvári Kristóf, Szarka Alex, Szkalisity Ábel
4. AnToNo Bors Noémi, Kopasz Tamás, Körmöczi Andor
5. JackDugósÁjfónHét Debreceni Ádám István, Fekete Zsolt, Herman Ferenc
6. PPAP Heinc Emília, Géczi Dániel Csanád, Gercsó Márk
7. printf is coming Gruber Adrián, Szórád Ádám, Varga Zoltán
8. <map> Csuvik Viktor, Kocsár Máté, Mészáros Jenő
+1 Vének Tanácsa Danner Gábor


Ha bármi kérdésed van, akkor írj az acm @ sed.inf.u-szeged.hu címre.


ACM programozó verseny 2015


Helyezés Csapat Neve Csapat tagjai Megoldott feladatok száma
1.  Csolution Somogyvári Kristóf, Szkalisity Ábel, Zombori Dániel 9
2. *p Erdősi Dorottya, Gelle Kitti, Szabó Éva 7
3. Need for Code Dzadik Deniel, Lehoczki Balázs, Serfőző Péter 6 (15:23)
4. BITs Please Cser Lajos, Kiss Tibor, Nagy Tamás 6 (17:21)
5. Lord Of The Ocean Tóth Sándor Ádám 4
6. Eötvös++ Bálint Karola, Gera Imre, Karácsonyi Ágnes 3
7. T-REXception Bodó István, Kicsi András, Lékó Gábor 2
DRY - Don't Repeat Yourself Radics Péter, Weszelovszky Gábor
A szabad bölcsészet fiai! Boros Róbert, Földi Dominik, Kaslik Denisz

Az ACM programozó verseny helyi fordulójának célja, hogy kiválasszuk, hogy kik képviselik az Szegedi Tudományegyetemet a zágrábi közép-európai versenyen. A versenyre olyan 3 fős csapatok jelentkezését várjuk, akik szeretnek programozni, érdekes problémákat megoldani és szeretnék összemérni tudásukat diáktársaikkal.
Az ACM verseny során a 3 fős csapatoknak kell minél több (algoritmikus) feladatot megoldani minél rövidebb idő alatt. A feladatok megoldási sorrendje tetszőleges lehet (azt a csapat dönti el), azonban a csapat 3 tagjának egyetlen számítógép áll rendelkezésre, hogy a megoldást C/C++ vagy Java nyelven implementálja. A megoldások automatikusan lesznek kiértékelve, és minden rossz megoldás 20 perc büntetést jelent az adott feladat végső megoldási idejéhez. Az a csapat nyer, amelyik a legtöbb feladatot oldotta meg. Azonos megoldott feladatszám esetében az a csapat végez előrébb, amelyik rövidebb idő alatt oldotta meg a feladatokat.

A verseny feltételei

  • A verseny időpontja: 2015. október 9. (péntek) 10:00-15:00
    • Helyszín: Irinyi 225-ös és 226-os termek
  • A versenyre 3 fős csapatok nevezhetnek (kevesebben lehetnek, többen nem)
    • A csapat tagjainak az SZTE hallgatóinak kell lennie
  • A csapatok a feladatokat angol nyelven kapják meg
  • Minden csapat számára 1 számítógépet biztosítunk, és csak ezt használhatják a verseny során
    • A számítógépen Linux operációs rendszer lesz
  • A megoldásokat csak C/C++ vagy Java nyelven lehet beadni
    • A megfelelő fordító programokat (GCC és Java) biztosítani fogjuk
  • A verseny során az internetet nem lehet használni

Jelentkezés

Jelentkezni az acm @ sed.inf.u-szeged.hu e-mail címre küldött levéllel lehet, ahol a levél tárgya "ACM2015 nevezés" legyen, és a következő adatokat kell megadni a levélben:

  • Csapat neve
  • Csapattagok
    • Neve
    • Szakja
    • e-mail címe

Jelentkezési határidő: 2015. október 7. 12:00

Csapatok

A benevezett csapatok:

Nr. Csapat neve Csapattagok
1. A szabad bölcsészet fiai! Boros Róbert, Földi Dominik, Kaslik Denisz
2. Csolution Somogyvári Kristóf, Szkalisity Ábel, Zombori Dániel
3. Need for Code Dzadik Deniel, Lehoczki Balázs, Serfőző Péter
4. T-REXception Bodó István, Kicsi András, Lékó Gábor
5. BITs Please Cser Lajos, Kiss Tibor, Nagy Tamás
6. *p Erdősi Dorottya, Gelle Kitti, Szabó Éva
7. Eötvös++ Bálint Karola, Gera Imre, Karácsonyi Ágnes
8. Lord Of The Ocean Tóth Sándor Ádám
9. DRY - Don't Repeat Yourself Radics Péter, Weszelovszky Gábor


Ha bármi kérdésed van, akkor írj az acm @ sed.inf.u-szeged.hu címre.


 

 


ACM programozó verseny 2014


Eredmény


Helyezés Csapat neve Csapat tagjai Megoldott feladatok száma Időeredmény
I. #include <csolution> Farkas József, Somogyvári Kristóf, Wiandt Zsófia 5 746
II. select * from bar where name = "beer" Dusnoki Attila, Gyimesi Gábor, Gyimesi Péter 5 831
III. Let the Game Begin Kopasz Tamás, Vrbaski Ivan, Körmöczi Andor 3 384


Általános

Az ACM programozó verseny helyi fordulójának célja, hogy kiválasszuk, hogy kik képviselik az Szegedi Tudományegyetemet a krakkói közép-európai versenyen. A versenyre olyan 3 fős csapatok jelentkezését várjuk, akik szeretnek programozni, érdekes problémákat megoldani és szeretnék összemérni tudásukat diáktársaikkal.
Az ACM verseny során a 3 fős csapatoknak kell minél több (algoritmikus) feladatot megoldani minél rövidebb idő alatt. A feladatok megoldási sorrendje tetszőleges lehet (azt a csapat dönti el), azonban a csapat 3 tagjának egyetlen számítógép áll rendelkezésre, hogy a megoldást C/C++ vagy Java nyelven implementálja. A megoldások automatikusan lesznek kiértékelve, és minden rossz megoldás 20 perc büntetést jelent az adott feladat végső megoldási idejéhez. Az a csapat nyer, amelyik a legtöbb feladatot oldotta meg. Azonos megoldott feladatszám esetében az a csapat végez előrébb, amelyik rövidebb idő alatt oldotta meg a feladatokat.

A verseny feltételei

  • A verseny időpontja: 2014. Október 17. (péntek) 10:00-15:00
    • Helyszín: Irinyi 224-es terem
  • A versenyre 3 fős csapatok nevezhetnek (kevesebben lehetnek, többen nem)
    • A csapat tagjainak az SZTE hallgatóinak kell lennie
  • A csapatok a feladatokat angol nyelven kapják meg
  • Minden csapat számára 1 számítógépet biztosítunk, és csak ezt használhatják a verseny során
    • A számítógépen Linux operációs rendszer lesz
  • A megoldásokat csak C/C++ vagy Java nyelven lehet beadni
    • A megfelelő fordító programokat (GCC és Java) biztosítani fogjuk
  • A verseny során az internetet nem lehet használni

Jelentkezés

Jelentkezni a siket@inf.u-szeged.hu e-mail címre küldött levéllel lehet, ahol a levél tárgya ACM2014 legyen, és a következő adatokat kell megadni a levélben:

  • Csapat neve
  • Csapattagok
    • Neve
    • Szakja
    • e-mail címe

Jelentkezési határidő: 2014. október 13.

Csapatok

A benevezett csapatok:

Nr. Csapat neve Csapattagok
1. Let the Game Begin Kopasz Tamás, Vrbaski Ivan, Körmöczi Andor
2. select * from bar where name = "beer" Dusnoki Attila, Gyimesi Gábor, Gyimesi Péter
3. Timelimit Szatmári Zsófia, Fazekas Viktor, Hornyák Ádám Zsolt
4. NextGeneration Viszkok Tamás, Zakor Tamás, Jantyik Tamás
5. #include <csolution> Farkas József, Somogyvári Kristóf, Wiandt Zsófia
6. Görbebögre Gelle Kitti, Nagy Bence, Üveges László
7. Perpetuum Mobile Sereg Földi Dominik, Boros Róbert, Miklós Attila
8. ConcreteCarrots Babák Zoltán, Pilán Ádám György, Tömördi Péter
9. Need for Code Serfőző Péter, Gosztolya Péter, Lehoczki Balázs
10. NullPointerException Bánkeszi Ádám, Erdélyi Gábor, Szkalisity Ábel
11. Crackolók Patai Ádám, Németh Márton, Fodor józsef Felicián
12. Brainstorming Erdősi Dorottya, Cser Lajos, Nagy Tamás
13. Beer++ Radics Péter, Harkai Tamás, Szendrei Dávid
+1. for the lulz Danner Gábor


Ha bármi kérdésed van, akkor írj a siket@inf.u-szeged.hu címre.