1. Kôrösi Gábor, Esztelecki Péter, Muhi B. Béla (2014), A blended learning-en alapuló saját, inverzoktatási model alkalmazásának lehetôségei a számítástechnika oktatásában, Eruditio Educatio,Selye János Egyetem Tanárképzô Kar, Szlovákia, Komárom 81-98 o.
  2. Muhi B. Béla , Kôrösi Gábor, Esztelecki Péter (2014), A blended learning módszer alkalmazásának lehetôségei a számítástechnika oktatásában, Információs Társadalom 2014/2, INFONIA Alapítvány, Magyarország, Budapest, 66-77 o.
  3. Kôrösi Gábor, Námesztovszki Zsolt, Esztelecki Péter (2015) M-learning – a jelen vagy a jövô oktatási eszköze? Nemzetközi helyzetkép – felmérés a vajdasági magyar diákokokostelefonhasználati szokásairól, Új pedagógia szemle, 2015 1/2 sz.,Magyarország, Budapest,103-109 o.
  4. Kôrösi Gábor, Esztelecki Péter (2015), Implementation of Mobile Phones in Education, Research in Pedagogy,Academy for Education Belgrade, Preschool Teacher Training Collage „MihailoPalov“, Vrsac, Serbia, 98-108 o.
  5. Esztelecki Péter. Kôrösi Gábor (2015), The use of smart devices and the Internet in education - The habits of K-12 students about using ICT in education in Northern Serbia, Journal For Information Technology, Education Development And Teaching Methods Of Technical And Natural Sciences, University of Novi Sad Technical Faculty “Mihajlo Pupin” Zrenjanin Department of Teaching Methods of Science and Education Technology, Zrenjanin, Serbia, 57-62 o.
  6. Kôrösi Gábor, Muhi B. Béla, Esztelecki Péter (2015), M-learning pedagógia lehetôségei és a vajdasági magyar kisebbségben tanító tanárok errôl alkotott véleménye, Információs Társadalom,INFONIA Alapítvány, Magyarország, Budapest INPRINT
  7. Kôrösi Gábor (2015), A diákok és pedagógusok internet hozzáférhetôségének és felhasználásának vizsgálata, Létünk, Forum Könyvkiadó, Újvidék INPRINT
  1. Kôrösi Gábor, Esztelecki Péter (2014) Újragondolt tanítás, avagy inverz tanítás ikt eszközök segítségével,Digitális pedagógus konferencia 2014, ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar Magyarország, Budapest, 34. o.
  2. Simonyi Dénes, Kôrösi Gábor ,Esztelecki Péter (2014) A felhô (cloud) alapú eszközök használatának igénye és lehetôségei a vajdasági közoktatásban, Vajdasági Magyar Akadémia Tanács, Tudástérkép Vajdasági magyar tudóstalálkozó 2014, Szabadka, Szerbia, 202-215. o.
  3. Muhi B. Béla, Jenei Ervin, Kôrösi Gábor, Esztelecki Péter (2014) Az e-marketing fejlôdési irányai nemzetközi és hazai viszonylatban, Vajdasági Magyar Akadémia Tanács, Tudásztérkép Vajdasági magyar tudóstalálkozó 2014, Szabadka, Szerbia, 131-139. o.
  4. Námesztovszki Zsolt, Esztelecki Péter, Kôrösi Gábor (2014) Az online tanulás lehetôségei és nehézségei, IV. Trefort Ágoston Szakmai Tanárképzési Konferencia, Óbudai Egyetem Trefort Ágoston Mérnökpedagógiai Központ, Magyarország, Budapest, 362-364. o.
  5. Kôrösi Gábor, Esztelecki Péter (2015) Okostelefonnal támogatott tanítás lehetôségei a vajdasági magyar közoktatásban, Tudás és régió - vajdasági magyar tudóstalálkozó, Vajdasági Magyar Akadémiai Tanács, Újvidéki Egyetem Magyar Tannyelvû Tanítóképzô Kar, Szabadka. INPRINT
  6. Nagy Szilvia, Esztelecki Péter, Kôrösi Gábor (2015) A Z generáció tanulási szokásaira ható tényezôk a 21. század digitális világában, Tudás és régió - vajdasági magyar tudóstalálkozó, Vajdasági Magyar Akadémiai Tanács, Újvidéki Egyetem Magyar Tannyelvû Tanítóképzô Kar, Szabadka. INPRINT
  7. Námesztovszki Zsolt, Kôrösi Gábor, Esztelecki Péter, Vinkó Attila, Kovács Cintia(2015) Magyarnyelvû online kurzusok a Vajdaságban, Tudás és régió - vajdasági magyar tudóstalálkozó, Vajdasági Magyar Akadémiai Tanács, Újvidéki Egyetem Magyar Tannyelvû Tanítóképzô Kar, Szabadka. INPRINT
  8. Simonyi Dénes, Kôrösi Gábor (2015) A tanulók internethasználati szokásai a biztonság tükrében, Tudás és régió - vajdasági magyar tudóstalálkozó, Vajdasági Magyar Akadémiai Tanács, Újvidéki Egyetem Magyar Tannyelvû Tanítóképzô Kar, Szabadka. INPRINT
  9. Esztelecki Péter, Kôrösi Gábor (2015) Tehetséggondozás az informatikában, Tudás és régió - vajdasági magyar tudóstalálkozó, Vajdasági Magyar Akadémiai Tanács, Újvidéki Egyetem Magyar Tannyelvû Tanítóképzô Kar, Szabadka. INPRINT
  10. Kôrösi Gábor, Esztelecki Péter (2015) A közösségi média szerepvállalása a vajdasági magyar diákok tanulási szokásaiban, VII. OktatásInformatikai Konferencia, ELTE Pedagogikum Központ, ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar, Budapest, 193-208. o.
  11. Esztelecki Péter, Kôrösi Gábor (2015) Határidôk betartása az on-line kurzusok során, VII. OktatásInformatikai Konferencia, ELTE Pedagogikum Központ, ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar, Budapest, 140-151. o.
  12. Nagy Szilvia, Kôrösi Gábor, Esztelecki Péter (2015) A 21. Század digitalizált szülôje a gyermekeink digitális életében!?, VII. Oktatás-Informatikai Konferencia, ELTE Pedagogikum Központ, ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar, Budapest, 286-301. o.
  13. Námesztovszki Zsolt, Kôrösi Gábor, Esztelecki Péter, Vinkó Attila, Kovács Cintia (2015) Tapasztalatok és következtetések egy kísérleti MOOC kapcsán, VII. Oktatás-Informatikai Konferencia, ELTE Pedagogikum Központ, ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar, Budapest, 302-314. o.
  14. Simonyi Dénes, Esztelecki Péter, Kôrösi Gábor (2015) Van Önnek Facebook profilja, tanár úr? A didaktikai háromszög online vetületei, VII. Oktatás-Informatikai Konferencia, ELTE Pedagogikum Központ, ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar, Budapest, 357-372. o.
  15. Kôrösi Gábor, Esztelecki Péter (2015) Vajdasági magyar közösség áltatásos és középiskolás diákjainak internet-használati szokásainak vizsgálata, Horizontok és Dialógusok - Nemzetközi tudományos konferencia, Neveléstudományi Intézet „Oktatás és Társadalom” Neveléstudományi Doktori Iskola, Pécs. INPRINT
  16. Kôrösi Gábor (2015) Tanár nélküli tanulás a jövô iskolájában? Az online videó oktatási jellegûalkalmazásának lehetôségi és buktatói, VII. Nemzetközi XIII. Országos Interdiszciplináris Konferencia, PTE Grastyán Endre Szakkollégium, Pécs, 146-153. o.
  17. Kôrösi Gábor, Esztelecki Péter (2015) Önállóan tanulni, avagy a Blended learning használata a programozási tantárgyak oktatásában, X. PhD – Konferencia, Professzorok az Európai Magyarországért Egyesület, Budapest, 101-106. o.
  18. Kovács Cintia, Námesztovszki Zsolt, Kôrösi Gábor, Esztelecki Péter, Vinkó Attila (2015) А tudatos és biztonságos internethasználat alapjai online kurzus bemutatása, XXI. Multimédia az oktatásban konferencia II. IKT az oktatásba, Újvidéki Egyetem Magyar Tannyelvû Tanítóképzô Kar, Szabadka, Szerbia, 114-117. o.
  19. Kôrösi Gábor (2015) Digitális oktatás helyzete a vajdasági magyar oktatásban, XXI. Multimédia az oktatásban konferencia II. IKT az oktatásba, Újvidéki Egyetem Magyar Tannyelvû Tanítóképzô Kar, Szabadka, Szerbia, 77-81. o.
  20. Kôrösi Gábor (2015) A délvidéki szórványban élô diákok, IKT eszközhasználati szokásai, 9. Képzés és Gyakorlat Nemzetközi Neveléstudományi Konferencia, Kaposvári Egyetem Pedagógiai Kar, Kaposvár. 322-331. o.
  21. Simonyi Dénes, Kôrösi Gábor (2015) A közösségi média jelentôsége a tanár, diák és a szülô közötti viszonyban, VI. Báthory-Brassai Nemzetközi Tudományos Konferencia, Óbudai Egyetem,Óbuda. 810-820. o.
  22. Kôrösi Gábor, Esztelecki Péter (2015) BYOD mint oktatáspolitikai modell alkalmazhatóságának realitása a vajdasági magyar közoktatásban, VI. Báthory-Brassai Nemzetközi TudományosKonferencia, Óbudai Egyetem, Óbuda. 107-118. o.
  23. Esztelecki Péter,Kôrösi Gábor (2015) Idegennyelv-tanulás megvalósítása online eszközökkel, VI. BáthoryBrassai Nemzetközi Tudományos Konferencia, Óbudai Egyetem, Óbuda. 91-97. o.
  24. Kôrösi Gábor (2015) A tanulók és ôket tanító pedagógusok m-learningrôl alkotott képe,a vajdasági magyarság tükrében, Phd Konferencia, Balassi Intézet Márton Áron Szakkollégium, Pécs.
  25. Kôrösi Gábor (2015) BYOD mint oktatáspolitikai modell alkalmazhatóságának realitása közoktatásban, Információs Társadalom Parlamentje 2015, Infotér, Magyar Országház, Budapest.
  26. Kôrösi Gábor (2015) E-learning and m-learning in serbia and abroad, Non-Standard Forms of Teaching Mathematics and Physics: Experimental and Modeling Approach, Univerzitet u Novom Sadu prirodno-matematički fakultet , Szegedi Egyetem, Újvidék, Szerbia.
  27. Kôrösi Gábor (2014) Robotika és informatika szakkör a zentai Bolyai Tehetséggondozó Gimnáziumban, Tehetséggondozás iskolai mûhelyekben Konferencia, I Béla Gimnázium, Szekszárd.