Szakdolgozatok
Szabad szakdolgozati témák:
Folyamatban lévő szakdolgozati témák:
- Balázs Botond Béla: Tananyagkészítő Moodle-modul fejlesztése fraktálok tanításához
- Bugya Dávid: [? Még a téma is egyeztetés alatt van ]
- Burmeister Dorottya Tünde: Ingatlankezelő weboldal fejlesztése
- Faith Imre: Nyomtatott zongora kotta átalakítása MIDI fájllá
- Daróczi-Laudisz Renáta: Szolgálatvezénylő adminisztrációs rendszer hivatásos állományú munkavállalók számára
- Félegyházi Dávid: Feladatgeneráló program készítése relációs adatmodell sémáinak normalizálásához
- Flammer Tamás: Regisztrációs algoritmusok háromszögfelszínek illesztéséhez
- Griecs György: Vékonyító algoritmusok összehasonlítása a karakterfelismerésben
- Hódsági Tamás: Adatbáziskövetelmények ellenőrzése SQL adatbázis export alapján
- Huszárik Kitti Réka: [Oktatást segítő alkalmazás]
- Kaslik Denisz: Virtuális valóság szimuláció Unity-vel
- Kun Gábor: Többfelhasználós toronyvédő játék
- Magyar Krisztina: [Zajon alapúló képmódosítások keresése?]
- Mihályi Attila: Közösségi alkalmazás cserkész csapatok számára
- Osztie Márk: Képek elemzése számítógépes grafikai és fotogrfikus források alapján
- Pásztor Tamás: Konfiguráció kezelő adatbázis-rendszer fejlesztése
- Pipicz Dominik: [?]
- Rácz Márton: Nyomtatott dokumentumok háttérstruktúrájának szegmentálása
- Sóki Zoltán: Valós térképen alapuló labirintus játék
- Tarjáni Tamás: Moodle modul fejlesztése grafikus fájlok összehasonlításához
- Varga Attila: "Draw Something" játék fejlesztése
- Vas Laura: [Receptes alkalmazás]
Passzív témák:
- Adorján Orsolya: 3-dimenziós konténer rakodási játék készítése
- Berta József: 3D háromszög-felszín modellek voxelizálása
- Hrivnák Roland: Adatbázis-alapú ügyviteli rendszer fejlesztése
- Kiss Péter: Háromszögháló készítése háromdimenziós pontfelhőre
- Móczár Sándor: Szabályzatszerkesztő alkalmazás fejlesztése
- Opauszki Tibor: 3D ping-pong játék készítése Unity-ben
- Szalai Péter: Képregény szöveg szerkesztő alkalmazás
- Tóth Attila: Adatbázis-kezelő modul fejlesztése 2D műszaki rajzolóprogramhoz
Befejezett szakdolgozati témák:
- Agatity Tamás: Toronyvédő játék fejlesztése Unity-ben (2017)
- Baksa Kornél: Lekérdezőnyelv fejlesztése in-memory adatbázisokhoz (2020)
- Bálint Zsolt: Menekülési terv szimulációja 3D-ben (2016)
- Boda Péter: Háromdimenziós középvonalra vékonyító algoritmusok kvantitatív összehasonlítása (2014)
- Bogár Tamás: 3D felületi hálók egyszerűsítése (2012)
(társ témavezető: Erdőhelyi Balázs) - Borbély Zsolt: Karakterfelismerés vázszerű jellemzők alapján(2020)
- Cirok Norbert: Ügyfélnyilvántartó rendszer (2014)
- Dési Bálint: Webes felületű konferencia kezelő rendszer fejlesztése (2018)
- Fodor Edit: Ujjlenyomat azonosítás Arduino-s eszközzel(2020)
- Fokin Valentin: Városépítő játék fejlesztése Unity-ben (2018)
- Godó Viktor: Adatbázis-kezelő modul fejlesztése 2D műszaki rajzolóprogramhoz (2016)
- Göbölyös Dávid: Lapelrendezés vizsgálata dokumentum-spektrummal (2019)
- Grúber Adrián: Közösségi oldal fejlesztése sport- és szabadidős tevékenységekhez (2017)
- Juhász-Bóka Antal: Járművek és gyalogosok mozgási útvonalainak elemzése videófelvételeken (2020)
- Herman Ferenc: Kétdimenziós játékfejlesztés Unity-ben. (2017)
- Hegoczki Gábor: Aláírás hitelesítés Dynamic Time Warping alapján (2019)
- Hommer Márk Zoltán: Jelnyelvi ábécé kézjeleinek felismerése (2020)
- Huszta Dóra Renáta: Adattárház tervezése és minta adatbázis készítése szabad szoftverekkel (2017)
- Holló Károly Richárd:Író azonosítása kézírásminták alapján (2016)
- Kalincsák Éva: Képi alapú szókereső rejtvény (2014)
- Kalotai Bence: Számviteli- és pénzügyi szakemberek továbbképzését segítő weboldal (2019)
- Kis Gábor: Túraútvonal kereső alkalmazás (2016)
- Kis Krisztián: Képrészlet sokszorozásának felderítése digitális képeken (2020)
- Kómár János: Flotta követő rendszer (2017)
- Krausz Péter Jószef: Padlólapok illesztése textúramintázatuk alapján (2017)
- Kuprivecz Mihály: Városnéző séta tervező alkalmazás fejlesztése térképes támogatással (2018)
- Lékó Gábor: Lejárati dátum felismerése élelmiszerek csomagolásán (2014)
- Lovas Norbert: Reptéri forgalomirányító játék készítése (2017)
- Magyar Zsuzsanna Gizella: 2D műszaki rajzolóprogram rajzoló és szerkesztő moduljának fejlesztése (2013)
- Mavridisz Nikosz: Stratégiai játék implementálása Unityvel (2020)
- Molnár Kristóf István: Gyalogosok mozgási útvonalának meghatározása térfigyelő kamerák felvételein (2020)
- Müller Tamara: Történetorientált játék (2020)
- Nagy Gábor: Képi alapú aláírásfelismerés paraméteres Hough transzformációval (2016)
- Németh Júlia Boróka: 2D műszaki rajzolóprogram transzformációs valamint attribútum- és rétegkezelő moduljainak fejlesztése (2014)
- Németh Zsófia Edina: Háromdimenziós labirintus játék fejlesztése Unity-ben. (2017)
- Naszradi Nándor: Online túraútvonal kereső (2014)
- Nyárai Dániel: Andriod alapú rendszámfelismerő rendszer (2014)
- Ormai Zoltán: Adatbázis rendszer készítése kollégista tanulók adatainak nyilvántartására (2016)
- Pengő Edit: Teremkereső program 2D térképpel (2013)
- Sebestyén Tamás Illés: Zenei verziókövető rendszer fejlesztése (2020)
- Szőcs Réka: Méretező modul fejlesztése 2D műszaki rajzolóprogramhoz (2013)
- Sódar Attila: Kézírás jellemzőinek meghatározása és elemzése (2016)
- Such Bettina: Lakberendező alkalmazás (2014)
- Szabó-Battancs Renáta: Kromatikus aberráción alapuló képmanipuláció detektálása (2020)
- Szentgyörgyi István: Készletnyilvántartó rendszer fejlesztése (2016)
- Szekeres Krisztián: Író azonosítás kézírás alapján (2019)
- Takács Balázs: Platformfüggetlen 3D megjelenítő program ANALYZE formátumú képekhez (2013)
- Takács Dániel: DTW-n alapuló offline aláírás hitelesítés (2016)
- Tari Csaba: P-simple pontokon alapuló 3D vékonyító algoritmusok (2013)
- Tomkovics Balázs: 2D műszaki rajzolóprogram blokk készítő és kezelő moduljának fejlesztése (2014)
- Tóth Kálmán Miklós: Építkezés és menedzselés szimuláló játék Unity-ben (2019)
- Vadkerti Béla: Aláírások stabilitásának elemzése (2015)
- Varga Tamás: Webes felület készítése vékonyító algoritmusok kvantitatív összehasonlításához (2013)
- Vass Gergő: Digitális képmanipulációk igazságügyi elemzése (2019)
- Vígh Nándor Zoltán: Képhamisítások felderítésére szolgáló módszerek (2020)
- Világos Emil: Képi- és alakjellemzők vizsgálata a karakterfelismerésben (2019)
Diplomamunkák
Szabad diplomamunka témák:
- Háromszögfelszínrészletek egymáshoz illesztése
Folyamatban lévő diplomamunka témák:
- Sipos Balázs: Építészeti alaprajzok elemzése
- Szekeres Krisztián: Objektumrészletek keresése háromszögfelszíneken
- Kalotai Bence: Objektumrészletek keresése háromszögfelszíneken
- Vas Gerg¿: Copy-move képmódosítások detektálása
Befejezett diplomamunka témák:
- Bujdosó Attila: Vékonyító algoritmusok implementálása Android operációs rendszeren (2014)
- Ecsedi Szilvia: Ügyfélkezelő rendszer (2013)
- Homolya András: Többfelhasználós naptár és határidőnapló alkalmazás fejlesztése (2013)
- Kálózi Zsolt: Szkennelt műszaki rajzok felismerése (2016)
- Kovács Róbert: Lyukak detektálása és feltöltése háromszögfelszínen (2014) (társ témavezető: Erdőhelyi Balázs)
- Mészáros Balázs: Karakterek felismerése alakjellemzők alapján (2016)
- Papp Miklós: Gyalogosok detektálása gépjárművek fedélzeti kamerájának felvételein (2018)
- Polgár Tamás: Diszektor alapú struktúrakereső rendszer konszekutív biológiai mintákhoz transzmissziós elektronmikroszkópra (2019)
- Schnádenberger Gábor: Vékonyító algoritmusok implementálása Android operációs rendszeren (2013)
- Takács Dániel: Projekt menedzsment rendszer tervezése és kivitelezése (társ témavezető: Csikós Sándor) (2019)