Szakdolgozatok

Szabad szakdolgozati témák:
Folyamatban lévő szakdolgozati témák:
  1. Balázs Botond Béla: Tananyagkészítő Moodle-modul fejlesztése fraktálok tanításához
  2. Bugya Dávid: [? Még a téma is egyeztetés alatt van ]
  3. Burmeister Dorottya Tünde: Ingatlankezelő weboldal fejlesztése
  4. Faith Imre: Nyomtatott zongora kotta átalakítása MIDI fájllá
  5. Daróczi-Laudisz Renáta: Szolgálatvezénylő adminisztrációs rendszer hivatásos állományú munkavállalók számára
  6. Félegyházi Dávid: Feladatgeneráló program készítése relációs adatmodell sémáinak normalizálásához
  7. Flammer Tamás: Regisztrációs algoritmusok háromszögfelszínek illesztéséhez
  8. Griecs György: Vékonyító algoritmusok összehasonlítása a karakterfelismerésben
  9. Hódsági Tamás: Adatbáziskövetelmények ellenőrzése SQL adatbázis export alapján
  10. Huszárik Kitti Réka: [Oktatást segítő alkalmazás]
  11. Kaslik Denisz: Virtuális valóság szimuláció Unity-vel
  12. Kun Gábor: Többfelhasználós toronyvédő játék
  13. Magyar Krisztina: [Zajon alapúló képmódosítások keresése?]
  14. Mihályi Attila: Közösségi alkalmazás cserkész csapatok számára
  15. Osztie Márk: Képek elemzése számítógépes grafikai és fotogrfikus források alapján
  16. Pásztor Tamás: Konfiguráció kezelő adatbázis-rendszer fejlesztése
  17. Pipicz Dominik: [?]
  18. Rácz Márton: Nyomtatott dokumentumok háttérstruktúrájának szegmentálása
  19. Sóki Zoltán: Valós térképen alapuló labirintus játék
  20. Tarjáni Tamás: Moodle modul fejlesztése grafikus fájlok összehasonlításához
  21. Varga Attila: "Draw Something" játék fejlesztése
  22. Vas Laura: [Receptes alkalmazás]

Passzív témák:

  1. Adorján Orsolya: 3-dimenziós konténer rakodási játék készítése
  2. Berta József: 3D háromszög-felszín modellek voxelizálása
  3. Hrivnák Roland: Adatbázis-alapú ügyviteli rendszer fejlesztése
  4. Kiss Péter: Háromszögháló készítése háromdimenziós pontfelhőre
  5. Móczár Sándor: Szabályzatszerkesztő alkalmazás fejlesztése
  6. Opauszki Tibor: 3D ping-pong játék készítése Unity-ben
  7. Szalai Péter: Képregény szöveg szerkesztő alkalmazás
  8. Tóth Attila: Adatbázis-kezelő modul fejlesztése 2D műszaki rajzolóprogramhoz
Befejezett szakdolgozati témák:
  1. Agatity Tamás: Toronyvédő játék fejlesztése Unity-ben (2017)
  2. Baksa Kornél: Lekérdezőnyelv fejlesztése in-memory adatbázisokhoz (2020)
  3. Bálint Zsolt: Menekülési terv szimulációja 3D-ben (2016)
  4. Boda Péter: Háromdimenziós középvonalra vékonyító algoritmusok kvantitatív összehasonlítása (2014)
  5. Bogár Tamás: 3D felületi hálók egyszerűsítése (2012)
    (társ témavezető: Erdőhelyi Balázs)
  6. Borbély Zsolt: Karakterfelismerés vázszerű jellemzők alapján(2020)
  7. Cirok Norbert: Ügyfélnyilvántartó rendszer (2014)
  8. Dési Bálint: Webes felületű konferencia kezelő rendszer fejlesztése (2018)
  9. Fodor Edit: Ujjlenyomat azonosítás Arduino-s eszközzel(2020)
  10. Fokin Valentin: Városépítő játék fejlesztése Unity-ben (2018)
  11. Godó Viktor: Adatbázis-kezelő modul fejlesztése 2D műszaki rajzolóprogramhoz (2016)
  12. Göbölyös Dávid: Lapelrendezés vizsgálata dokumentum-spektrummal (2019)
  13. Grúber Adrián: Közösségi oldal fejlesztése sport- és szabadidős tevékenységekhez (2017)
  14. Juhász-Bóka Antal: Járművek és gyalogosok mozgási útvonalainak elemzése videófelvételeken (2020)
  15. Herman Ferenc: Kétdimenziós játékfejlesztés Unity-ben. (2017)
  16. Hegoczki Gábor: Aláírás hitelesítés Dynamic Time Warping alapján (2019)
  17. Hommer Márk Zoltán: Jelnyelvi ábécé kézjeleinek felismerése (2020)
  18. Huszta Dóra Renáta: Adattárház tervezése és minta adatbázis készítése szabad szoftverekkel (2017)
  19. Holló Károly Richárd:Író azonosítása kézírásminták alapján (2016)
  20. Kalincsák Éva: Képi alapú szókereső rejtvény (2014)
  21. Kalotai Bence: Számviteli- és pénzügyi szakemberek továbbképzését segítő weboldal (2019)
  22. Kis Gábor: Túraútvonal kereső alkalmazás (2016)
  23. Kis Krisztián: Képrészlet sokszorozásának felderítése digitális képeken (2020)
  24. Kómár János: Flotta követő rendszer (2017)
  25. Krausz Péter Jószef: Padlólapok illesztése textúramintázatuk alapján (2017)
  26. Kuprivecz Mihály: Városnéző séta tervező alkalmazás fejlesztése térképes támogatással (2018)
  27. Lékó Gábor: Lejárati dátum felismerése élelmiszerek csomagolásán (2014)
  28. Lovas Norbert: Reptéri forgalomirányító játék készítése (2017)
  29. Magyar Zsuzsanna Gizella: 2D műszaki rajzolóprogram rajzoló és szerkesztő moduljának fejlesztése (2013)
  30. Mavridisz Nikosz: Stratégiai játék implementálása Unityvel (2020)
  31. Molnár Kristóf István: Gyalogosok mozgási útvonalának meghatározása térfigyelő kamerák felvételein (2020)
  32. Müller Tamara: Történetorientált játék (2020)
  33. Nagy Gábor: Képi alapú aláírásfelismerés paraméteres Hough transzformációval (2016)
  34. Németh Júlia Boróka: 2D műszaki rajzolóprogram transzformációs valamint attribútum- és rétegkezelő moduljainak fejlesztése (2014)
  35. Németh Zsófia Edina: Háromdimenziós labirintus játék fejlesztése Unity-ben. (2017)
  36. Naszradi Nándor: Online túraútvonal kereső (2014)
  37. Nyárai Dániel: Andriod alapú rendszámfelismerő rendszer (2014)
  38. Ormai Zoltán: Adatbázis rendszer készítése kollégista tanulók adatainak nyilvántartására (2016)
  39. Pengő Edit: Teremkereső program 2D térképpel (2013)
  40. Sebestyén Tamás Illés: Zenei verziókövető rendszer fejlesztése (2020)
  41. Szőcs Réka: Méretező modul fejlesztése 2D műszaki rajzolóprogramhoz (2013)
  42. Sódar Attila: Kézírás jellemzőinek meghatározása és elemzése (2016)
  43. Such Bettina: Lakberendező alkalmazás (2014)
  44. Szabó-Battancs Renáta: Kromatikus aberráción alapuló képmanipuláció detektálása (2020)
  45. Szentgyörgyi István: Készletnyilvántartó rendszer fejlesztése (2016)
  46. Szekeres Krisztián: Író azonosítás kézírás alapján (2019)
  47. Takács Balázs: Platformfüggetlen 3D megjelenítő program ANALYZE formátumú képekhez (2013)
  48. Takács Dániel: DTW-n alapuló offline aláírás hitelesítés (2016)
  49. Tari Csaba: P-simple pontokon alapuló 3D vékonyító algoritmusok (2013)
  50. Tomkovics Balázs: 2D műszaki rajzolóprogram blokk készítő és kezelő moduljának fejlesztése (2014)
  51. Tóth Kálmán Miklós: Építkezés és menedzselés szimuláló játék Unity-ben (2019)
  52. Vadkerti Béla: Aláírások stabilitásának elemzése (2015)
  53. Varga Tamás: Webes felület készítése vékonyító algoritmusok kvantitatív összehasonlításához (2013)
  54. Vass Gergő: Digitális képmanipulációk igazságügyi elemzése (2019)
  55. Vígh Nándor Zoltán: Képhamisítások felderítésére szolgáló módszerek (2020)
  56. Világos Emil: Képi- és alakjellemzők vizsgálata a karakterfelismerésben (2019)


Diplomamunkák

Szabad diplomamunka témák:
  1. Háromszögfelszínrészletek egymáshoz illesztése
Folyamatban lévő diplomamunka témák:
  1. Sipos Balázs: Építészeti alaprajzok elemzése
  2. Szekeres Krisztián: Objektumrészletek keresése háromszögfelszíneken
  3. Kalotai Bence: Objektumrészletek keresése háromszögfelszíneken
  4. Vas Gerg¿: Copy-move képmódosítások detektálása
Befejezett diplomamunka témák:
  1. Bujdosó Attila: Vékonyító algoritmusok implementálása Android operációs rendszeren (2014)
  2. Ecsedi Szilvia: Ügyfélkezelő rendszer (2013)
  3. Homolya András: Többfelhasználós naptár és határidőnapló alkalmazás fejlesztése (2013)
  4. Kálózi Zsolt: Szkennelt műszaki rajzok felismerése (2016)
  5. Kovács Róbert: Lyukak detektálása és feltöltése háromszögfelszínen (2014) (társ témavezető: Erdőhelyi Balázs)
  6. Mészáros Balázs: Karakterek felismerése alakjellemzők alapján (2016)
  7. Papp Miklós: Gyalogosok detektálása gépjárművek fedélzeti kamerájának felvételein (2018)
  8. Polgár Tamás: Diszektor alapú struktúrakereső rendszer konszekutív biológiai mintákhoz transzmissziós elektronmikroszkópra (2019)
  9. Schnádenberger Gábor: Vékonyító algoritmusok implementálása Android operációs rendszeren (2013)
  10. Takács Dániel: Projekt menedzsment rendszer tervezése és kivitelezése (társ témavezető: Csikós Sándor) (2019)