1. houses.c program
Azokat a primitíveket helyezzük el egy struktúrába,
amelyeket egyszerre szeretnénk megjeleníteni.
Egyszerre több struktúrát is megjeleníthetünk,
az egyes struktúrák megjelenítéséhez
display
prioritásokat rendelhetünk. A ppost_struct
függvény
hívásában ez a 3. paraméter, értéke
0-1 között lehet. Ha 1, akkor ez a struktúra van legfelül
megjelenítéskor.
Egy workstation-re már korábban átküldött
struktúrát
visszavonhatunk (unposting), hogy a legközelebbi kijelzésnél
mér ne jelenjen meg. Így pl. váltogatva jeleníthetünk
meg struktúrákat, lásd houses.c.
Az unpostingot végrehajtó függvény:
punpost_struct(ws_id,struct_id)
A display update állapotát az alábbi függvény
állítja be, a popen_ws
után kell hívni:
pset_disp_upd_st
Például:
pset_disp_upd_st(WORKSTATION_ID, PDFER_WAIT,
PMODE_NIVE)
Ebben az esetben akkor történik display update, ha azt külön kérjük , azaz meghívjuk a pupd_ws-t.
Transzformációk sorozata (pipeline)
modell állapot
látvány állapot
worksatation állapot (megjelenítés)
szimultán nézetek
normalizált vetületi koordináták
2. buttons.c program
Típusok:
Ptext_align
Pmatrix
Pvec
Függvények
pset_text_align
ptranslate
pset_local_trans